Hektiska dagar

Ja nu tror jag att jag säger upp mig... nee inte från mitt vanliga jobb utan från allt annat som bara ramlar in. Vår Storpudel Otto har varit hos veterinären och tagit några blodprov och fått dropp. Hmm inte bra alls. Idag var jag med sonen på vårdcentralen för han har blivit stucken under ögat av ngt djur.... så han fick penicillin och ngn allergimedicin.... Så nu har jag hämtat mediciner till både barn och hund. Hoppas bara att dem fungerar! Just nu sitter sonen i soffan och tittar på film som han fick låna på biblioteket för att han var så duktig hos doktorn! Någon som har några bra tips på hur man får i barnet medicinen - flytande kåvepenin med fruktsmak.... som om det skulle göra saken lättare.... Icke! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0