Semester - vart tog den vägen?

Nu är vi nästan tillbaks i dem gamla rutinerna igen. Enda skillnaden är att jag inte jobbar lika många kvällar än... När vecka 35 infaller så blir det dessto fler... Hmm inte så kul men vad ska man göra ... byta jobb? Jo det är nog så. Någon som vill ha en inte så gammal fritidsledare med ca 10 års erfarenhet... hi hi Nåja vi får se om inte framtiden har något gott med sig också! Just nu är det ganska lugnt på jobbet, inte så mycket klagomål på våra fina badplatser eftersom vädret inte varit på badgästernas sida... Fast desto fler har nog shoppat loss på torget i Stenungsund och även på torget i Skärhamn. Va i Skärhamn idag för att avverka ett möte med chefen. Passade då även på att besöka butik Victoria på torget. Där hade dem inte fått in så mycket nyheter utav det som jag gillar men om man gillar Lexington så kan jag rekomendera Victoria. På fredag ska jag åter till Skärhamn men då tänker jag avsätta ett besök på Hem & Fritid - en mycket trevlig inredningsaffär med mycket saker från Cult Design, Pappelina & Sassabrassa. Vill ha! Mer om det får jag skriva om på fredag! Skönt med ledig dag imorgon! Eventuellt måste vi åka till veterinären med vår storpudel Otto. Inte så kul men kan bli ett måste. Aj aj aj - aldrig kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0