Längtar

Nu längtar jag tillbaks till det fina vädret! Fast när jag tittar ut genom mitt kontorsfönster så lyser faktiskt solen! Hoppas det blir länge! Igår var vi och hälsade på min syster som bor i Svenljunga kommun. Dem driver ett hund & katt pensionat på landet och har även flera egna djur. Just nu har dem även fyra små fantastiskt söta små valpar av rasen Tibetansk spaniel. Gissa om Elias ville ha en .... men vi har ju vår Otto! På tal om Otto så har han fått någon slags eksem på sina genetala delar... så just nu gillar han inte alls läget. Tvätta, smörja och krage. Fast kragen vi köpte i torsdags var inge bra så sambon får åka och byta den idag. Hoppas bara att det blir bättre. Nix nu måste jag jobba vidare för lunchen är slut! Jo måste ju tala om vad jag köpte i fredags på Hem & Fritid i Skärhamn; en rund rislampa som är chokladbrun att hänga i taket i sovrummet och två nya "manchetter" i change serien från Cult design - en helsvart och en helbrun. Superfina och enkla! Hej på en stund!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Jag längtar också efter solen och värmen. Igår var det jättevarmt och soligt här ett tag, så härligt!

2008-08-17 @ 14:44:18
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Anki

Tack för att du deltog i lotteriet, men tyvärr ingen vinst till dig denna gång...

Ha en riktigt trevlig helg! ~Anki~

2008-08-29 @ 12:54:21
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0